JOM USRAH

JOM USRAH

Islamic Clock

Ana Muslim

Masih Kah Kau Ingat

Waktu Solat

Ahlan Wa Sahlan

Rabu, 23 Disember 2009

KAMI MENERJAH KE MPSP BANDAR PERDA- DEMI PENDUDUK

Pas mengambil sikap membantu dan memberi sokongan moral kepada mereka yang terinaya dalam perobohan Parking Berbumbung dalam apa juga lengkongan batas kemampuan Pas itu sendiri .Kita bersedia menjadi penghubung diantara pihak MPSP dengan penduduk melalui JKKKN yang ada wakil Pas yang dilantik .

Jam pukul 10.00 pagi kami sampai di depan Bangunan MPSP , waktu seperti yang dijanjikan oleh Wakil Blok J kepada Ahli Majlis Amir Ghazali . Malangnya beliau pun tak tahu pada hari ini ada perjumpaan dengan Penduduk Blok J dan wakil-wakil masyarakat , Wakil Pas ( Hj Asre dan rakan-rakan ) Wakil UMNO ( YB Datok Ariff Shah dan rakan-rakan ) Wakil PKR ( Pak Non dan rakan-rakan )

Sapa tak kenal Ahli Majlis - Johari Kassim , beliau mewakili MPSP mendengar kelohan dan rintihan daripada rakan-rakan Blok J yang terinaya dalam isu runtuhan tempat Parking kereta berbumbung .

Ini dia pegawai yang melayan kami , mereka kata tak dapat surat la ? , kepada siapa surat itu dihantar la ? semua buat macam tak tau saja . Semua pegawai nak lepas tangan . Pada masa yang sama apa bila datang Ahli Majlis Amir barulah surat daripada kami yang hantar 3 hari baru diberikan kepada nya . Inilah sikap pegawai-pegawai MPSP yang buat kerja yang paling cekap dalam dunia .

Amir baru saja membuka surat itu dan baru tahu isi kandungnya .Ni macam mana dengan Imej Pakatan Rakyat . Alhamdulilah kami diberi peluang untuk berbincang di dalam bilik Mesyuarat , kalau tidak pakat ngagalah kami semua .

Kami yang datang pada hari ini kesemuanya ambil cuti , korban demi masyarakat termasuk aku la ? Kalau tak pekeras betul-betul pakai balik ngiang macam saja .
Namun dapat bersemuka juga dengan ke semua pihak MPSP .

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails