JOM USRAH

JOM USRAH

Islamic Clock

Ana Muslim

Masih Kah Kau Ingat

Waktu Solat

Ahlan Wa Sahlan

Rabu, 23 Disember 2009

DI ANTARA KEPUTUSAN , HARAPAN DAN TINDAKAN DARIPADA HASIL PERJUMPAAN DENGAN MPSP

Tindakan dari mangsa Isu roboh parking

1. Cara berobohan dipertikai tidak diberi surat biru , surat merah dll

2. Mereka bercadang akan mengambil tindakan undang-undang.

3.Menurut Yd Datok Ariff Shah dalam Sidang Dun ada dibangkit masalah Parking . Ia harus diberi hak kepada Penduduk . Pihak PBT harus menyediakan secukupnya .Walaupun tekena kawasan hijau .

4. Pihak Penduduk Blok J memohon jasa baik pihak MPSP memberi pampasan yang setimpal dan memberi kelulusan mencari tapak lain mengantikan tempat tersebut .

Hj Asre walau pun tidak berhujah macam guruh dilangit tetapi beliau dok himpun fakta untuk dimuatkan dalam blog . Lagi berbisa .

YB Datuk Ariff Shah mengharapkan Isu ini dapat mempopularkan Imej beliau kembali apa bila tugas-tugas beliau dan peruntukan yang tidak cukup telah dipertikaikan oleh Ketua UMNO Cawangan Permatang Batu En. Zakaria b Awang dan ahli-ahli UMNOnya tempoh hari 10/12/09 yang disiarkan dalam sinar . YB macam mana ahli YB telah durhaka kepada YB . Saya masih sahabat .

Sebelah saya adalah Pak Non iaitu S/u politik DASAI kami duduk dalam satu pakatan yang dinamakan PAKATAN RAKYAAT

Wahai sahabat-sahabat dalam pakatan kita kena ingat di Bandar Perda adalah satu-satunya anak emas BM ( UMNO ) .Dalam isu ini saya sebagai orang yang berada dalam akar umbi sudah berbunyi suara-suara yang tak sedap didengar . Dalam PRU 12 yang lalu kami jaga markaz PR , buat kerja tampal poster , naik bendera , rayu undi dll . Inikah balasan hangpa kepada kami ? macam mana saya nak jawab bagi pihak PR . Hangpa naik bukan kami boleh tumpang sekaki rupanya tak boleh tumpang langsung .

Sahabat-sahabat PRU 13 akan menyusul tiba , siapakah yang akan kita harapkan untuk bertugas dan mengundi untuk memenangkan Parti kita . Walaupun Dun Seberang Jaya kita kalah ,adakah kita tak bercita-cita untuk menang dalam PRU 13 .Tentu tidak oleh itu cubalah kita buat sesuatu untuk kita memperbetulkan tanggapan masyarakat negitif terhadap kerjabuat kita semasa kita memerintah .

Siru Ala barakatiLLAH jangan terlepas pandang

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails